Clatite


PicMonkey Collage035

Clatite dietetice… Da, sunt intr-adevar bune si aduc foarte mult cu cele nedietetice, mai ales la consistenta.

Ingrediente pentru 2 portii/2 zile de coaziera:

  • 3 oua
  • 2 linguri amidon
  • 1 ceasca lapte degresat
  • 4-5 linguri apa minerala
  • 1 praf de sare

PicMonkey Collage033

Mod de preparare:

  • mixam ouale cu sarea, adaugam amidonul in ploaie si mixam
  • adaugam laptele si apa minerala si omogenizam
  • intr-o tigaie incinsa fara ulei turnam cate un polonic din compozitie si coacem pana marginile clatitei incep sa se desprinda de tigaie
  • intoarcem clatita si o mai coacem putin si pe cealalta parte
  • mie mi-au iesit 8 clatite
  • umplem clatitele cu nutella/budinca sa dulceata de goji/rubarba

Enjoy!

PicMonkey Collage034

35 thoughts on “Clatite

    • πŸ˜‰ Si sunt super bune! O sa pun o poza cu mine in curand, mai am putin pana la urmatorul target de -35kg!πŸ™‚

  1. Buna! Ce diametru avea tigaia pe care ai folosit-o pentru clatite? Era tigaie speciala sau normala? Multumesc anticipat!

  2. Pingback: Inghetata de ciocolata | Dukaniada

    • ah, atacul ar fi bine sa-l tii cat mai curat… fara dulciuri daca poti, doar cola 0… si guma de mestecat… eu l-am tinut fara cola si guma… doar peste si apa si am slabit 7kg in 10 zile…πŸ˜‰ bafta!

  3. Super, eu am mancat piept de pui, peste nu imi place.. si dulceata de rubabarba se gaseste in magazine sau trebuie facuta acasa?

    • eu am facut clatite si fara amidon, doar cu tarate macinate fin, insa nu ies atat de bine… mai ales daca nu ai o tigaie super buna…

  4. Bianca, am citit mai sus ca ai slabit la atac 7 kg in 10 zile,incep sa ma ingrijorez eu am dat doar 1,5kg in 7 zile.ce-i drept eu am mancat pui fara piele, grasimi,etc ,vita coapta sau fiarta si iaurt 0% grasimi.Sper sa reusesc acum la consolidare sa slabesc mai mult

    • depinde foarte mult de cate kg ai de dat jos… eu per total ar trebui in jur de 40, acum am dat deja 35 si am inceput dieta cand am terminat cu alaptatul… si de aia am slabit asa de repede… poate tu ai mai putin de slabit… sunt multi factori de care dpinde slabitul… nu te ingrijora… mergi inainte si va fi bine. bafta!πŸ™‚

      • mda,eu ar trebui sa ajung la 65 dupa testul Dukan, am inceput de la 81.200 si acum dupa 3 saptamani de cura am 78.500.

      • da, e normal… trebuie sa nu te lasi, chiar daca merge mai greu… si la mine e la fel acum, pe ultima suta… din ce in ce mai greu!😦

  5. Pingback: Lasagna | Dukaniada

  6. Buna.cu ce as putea inlocui amidonul in reteta asta?ca nu gasesc nicaieri(locuiesc in londra).sau pot face reteta fara amidon?ms anticipat

    • pune mai multe oua si tarate de ovaz macinata… mai poti inlocui amidonul cu faina de soia, e super, tot 1 lingura pe zi ca tolerat.

  7. Pingback: Creveti cu mini-rulouri sarate | Dukaniada

  8. Pingback: Inghetata de ciocolata alba si neagra cu goji si chilli | Dukaniada

  9. Buna Bianca! Imi poti spune, te rog, din ce material este tigaia ta pentru clatite sau daca stii, ce material mi-ai recomanda pentru a putea prepara clatite fara ulei si sa nu se lipeasca? vreau sa-mi achizitionez si nu stiu ce ar fi mai bine, aluminiu sau ceramica. Multumesc mult!

  10. Multumesc mult Bianca, am cumparat azi si am facut clatitele dupa reteta ta! un deliciu, sunt atat de fericita si entuziasmata de tigaie si de gustul clatitelor, de parca am castigat la Lotto! Multumesc din nou! Numai bine!

Leave a Reply

