Turta dulce cu nutella


PicMonkey Collage045

Cu reteta asta trebuia sa vin in apropierea Craciunului, insa n-am putut astepta, e prea buna sa nu am laud cu ea! Hahahaha!!!

Ingrediente (pentru 2 zile de croaziera):

  • 4 linguri tarate de ovaz macinate fin
  • 2 linguri faina de soia/amidon
  • 6 linguri lapte praf 1%
  • 2 oua
  • 1 lingura cu varf scortisoara
  • 1 lingurita praf de copt
  • 2 linguri quark 0,2%
  • 1 ceasca lapte/ iaurt
  • 8 linguri xylitol/indulcitor

Mod de preparare:

  • amestecam bine toate ingredientele, mai intai cele solide, apoi adugam si laptele/iaurtul
  • omogenizam compozitia si o turnam intr-o tava tapetata cu hartie de copt
  • coacem foaia cca 10 minute pana se prinde
  • apoi formam inimioare, stelute etc
  • mai coacem turta cca 10 minute pana se rumeneste frumos
  • cat inca sunt fierbinti le glazuram cu nutella (https://retetedieteticedukan.wordpress.com/2013/05/11/nutella-dukan/)
  • apoi le dam la rece cateva ore bune
  • merg de minune cu un latte-macchiatto

Enjoy!

PicMonkey Collage049

 

16 thoughts on “Turta dulce cu nutella

  1. Vreau sa incerc si eu, dar lamureste-ma…ce este stratul acela negru, de sub glazura? Vad ca i-ai pus si niste bombonele ceva, si apoi glazura. De stratul acela nu ai spus nimic in reteta.

    • da, e vorba tot de nutella doar k eu am uns turta cu nutella apoi am mai dato la cuptor si sa topit si de aia se vede asa— :)) dar nu a fost prea bine, de aia nu am precizat

  2. buna..imi poti spune din germania de la ce supermarket cumperi esentele alimentare? gen cocos, zmeura, fructe de padure,alune …ca astea nu le gasesti in romania…si am rugat pe cineva sa mi trimita , dar mi a sp sa i zic exact de unde si denumirea exacta, firma etc…felicitari pt reusite, spor si de acum inainte….si la cat mai multe retete delicioase ( am facut si eu destule retete de la tine pana acum si toate mi au iesit si au fost f bune)….multumesc anticipat! ps. daca ai avea cum sa mi rasp pe adresa de mail kyssulyna2005@yahoo.com, deoarece zilele trecute am mai postat un comment si te am rugat si de esente…dar nu stiu ce s a intamplat ca nu l a afisat..nu stiu..:)

    • Ioana, acele arome le-am luat de pe site-ul oficial al dietei dukan in Germania, in magazine nu se gasesc decat cele clasice.
      Nu stiu de ce nu a aparut mesajul respectiv, normal mie imi apar toate mesajele noi la notificari… De data asta insa a mers!
      Ma bucur ca-ti plac retetele mele si ca te ajuta!
      Aici ai site-ul oficial despre care vorbeam, doar ca trebuie sa platesti mai intai si apoi ti se livreaza comanda. Si comenzile trebuie facute doar de pe teritoriul Germaniei. Poate totusi te ajuta cu ceva : http://www.meindukandiaetshop.de/?utm_source=HP%2BCoaching&utm_medium=Liens&utm_campaign=Coaching
      Bafta!

  3. In loc de lapte praf se poate pune altceva?Si asa in general,cu ce se poate inlocui laptele praf ca vad ca in multe din retetele tale il folosesti,…

Leave a Reply

