Desert Atac


PicMonkey Collage050

 

Un desert rapid, simplu si fara tolerate, numai bun pentru atac.

Ingrediente:

  • 500g quark 0,2% sau orice branza dulce degresata
  • 2 oua
  • 5-6 linguri indulcitor
  • 1 lingurita scortisoara
  • 1 pastaie de vanilie (doar miezul)
  • coaja rasa de la o lamaie

Mod de preparare:

  • amestecam bine toate ingredientele pana obtinem o pasta omogena
  • turnam compozitia intr-un vas termorezistent
  • coacem placinta la 180°C cca 30 minute pana se rumeneste frumos

Pofta buna!

26 thoughts on “Desert Atac

    • e un desert fara tolerate, asa mi-a venit pe moment sa-l denumesc… n-are nicio legatura cu atacul meu care a fost odata, demult…

    • Pai e vorba de Joia din consolidare, care e zi de proteine pure, adica se mananca ca la atac.

      Cand pun la loc mai multe sute de grame, tin mai multe zile de atac, nu doar Joia, ca sa revin la greutatea dorita.

  1. ok,multumesc mult! A mea nu a crescut mai deloc,dar am folosit jumatate din cantitate si indulcitor lichid + esenta de vanilie…posibil sa fi fost si asta cauza,oricum la gust a iesit foarte buna!:D

  2. Bianca, multumesc! Am descoperit pe site-ul acesta multe retete care-s pe gustul meu. Am incercat si altele, recomandate de diverse persoane, insa cele postate de tine sunt tare gustoase si, crede-ma, nu mai stau sa caut pe net, pur si simplu intru aici fiind convinsa ca sigur o sa gasesc ceva care sa-mi faca cu ochiul. Ma bucur ca am dat peste o persoana cu inspiratie in bucatarie si o gospodina pe masura. Acest desert ma scoate din situatiile in care simt nevoia sa mananc ceva dulce si-mi place foarte mult, satisfactia fiind completata de scortisoara, care este una dintre preferatele mele. Inca o data, mii de multumiri!

Leave a Reply

