evolutia mea pe parcursul dietei


PicMonkey Collage

 

7 luni dukan: -35kg

59 thoughts on “evolutia mea pe parcursul dietei

  1. Felicitari! Esti o scumpica! Mai ai mult de dat jos? Eu de abia am dat vreo 18-20 in 6 luni, deci esti tare de tot! Daca nu te deranjeaza intrebarea, ce varsta ai? Mult spor in continuare!

  2. Buna Bianca.Nu-mi vine sa cred!Tu erai in prima poza?FELICITARI! Abia astept sa reusesc si eu sa slabesc.in 2 saptamani acum am intrat in a 3a am reusit sa dau 2.5 kg jos.Sunt multumita!sper sa o tin tot asa.Tie FELICITARI si multa rabdare si putere sa continui ceea ce ai inceput.

    • Da, Alina eu sunt si in prima poza… nici mie nu-mi vine sa cred… Exact dupa ce am nascut…πŸ™‚
      Merci, spor si tie!

  3. Felicitari Bianca,eu am nevoie sa slabesc 5kg dar nush ce sa mananc si nu ti zic k lucrez intr un plafar unde am de toate.nu am inteles nimik dupa net,ai putea sa ma ajuti cu niste retete,te rog frumos?astept email,multumesc frumos

    • Cris, cele 5 kg ale tale in plus nu cred ca necesita un efort prea mare… Daca renunti la grasimi, dulciuri si fainoase pentru o perioada, le vei da jos rapid! Aici ai toate retetele mele care se incadreaza in aceste tipare si sigur te vor ajuta sa scapi de cele 5 kg. Un sfat, incearca seara sa nu mananci, sau daca o faci sa fie cel tarziu la ora 18 si doar peste cat mai putin preparat, gen somon sau pastrav afumat. Bea inainte de fiecare masa un pahar de apa rece. Bafta!πŸ˜‰

  4. Daca vreau sa dau jos 3 kg,pot sa tin Dukan?Nu stiu ce sa fac.Parca nu m-as apuca de dukan doar pt 3 kg dar ,in acelasi timp m-ar ajuta sa fiu mai organizata.te pup si ai toata stima si aprecierea mea pt ceea ce faci.Bravo tie!Esti frumoasa si ai o privire dulce.

    • Eu nu-ti recomand dukan pt. 3 kg. Le poti pierde usor, renuntand la dulciuri si bauturi carbogazoase, la fast-food si altele de genul, mancand mai multe fructe si legume proaspete, mai mult peste si mai putin porc. Renunti la grasimi si fainoase si gata. Sau poti tine dukan dar nu incepi cu atacul ci direct consolidare.πŸ˜‰ Merci pt. aprecieri si bafta!πŸ™‚

  5. Nu te cunosc dar tin mortis sa te felicit….esti intradevar un exemplu de urmat! Arati foarte bine si esti foarte frumoasa! Bravoooo!!!

  6. arati super. felicitari.
    O intrebare,curiozitate personala, daca nu te superi: pantalonii din ultima poza sunt aceeasi din penultima poza?

  7. o fata tanara si frumoasa, isteata si buna gospodina ! este norocos sotul tau cu asa sotie minunata❀ FELICITARI !!!

  8. Felicitari Bianca! Ai toata admiratia mea. Eu abia astazi am inceput. Am de dat jos aproape 17 kg insa cu ajutorul vostru, al celor care au trecut prin asta, sper sa reusesc. Ceva ponturi pentru accelerare? Te pup.

    • Multumesc mult pt. aprecieri, Oana! Eu am renuntat la cina pt. o perioada buna de cand am inceput dieta si nu am stagnat deloc, din contra, am slabit foarte bine si constant… pe langa ceai de slabit de la Naturavit si ceva miscare… resti mai nimic, doar dukan!πŸ˜‰ Bafta multa in continuare si sunt sigura ca-ti vei atinge targetul!πŸ˜‰

      • Buna Bianca, sunt si eu la dieta de 1 luna (tre sa slabesc 30 kg neaparat) si sunt incantata ca am gasit site-ul tau de unde ma pot inspira in privinta meniului. Te rog, sa imi spui daca ceaiul l-ai consumat pe tot parcursul dietei, am citit ca nu este recomandat mai mult de 4 saptamani. Multumesc mult

      • Da, dar am facut si pauze, de sarbatori si ocazii speciale, sigur o data la 2 luni cateva zile… Atunci cand luam si pauza de la dieta. Eu recomand sa iei pauza de la ceai o data pe luna, dar doar cand esti la PL, ca nu cumva sa apara constipatia.

  9. Iti admir abitia si perseverenta, pentru ca este greu sa tii o dieta asa mult timp, dar cred ca atunci cand vezi rezultatele e OK!
    Vreau sa stiu daca pe perioada dietei ai baut cola 0 si in ce cantitati.

  10. buna Bianca felicitari pt reusita.Eu astazi sunt la prima zi de atac,si eu sunt la aproape 7 saptamani de la cezariana..dar din pacate fetita mea nu a venit pe lume…si m-am ales cu multe kg in plus..ma bucur mult sa vad ce rezultate bune a dat la tine dieta..imi da si mie sperante:)

    • Ioana, cum ti-am mai spus deja, daca o sa tii corect o sa slabesti urgent. Dupa atac o sa vezi primele rezultate care sunt super! Bafta!

  11. Bravo, Bianca, esti de admirat! Eu am inceput dieta de pe la sfarsitul lui mai, acum am cu 8 kg mai putin. Am dat jos mult in perioada de atac. Este foarte buna dieta asta, o dieta “desteapta”πŸ™‚ ! Tinta mea este de 25 kg (asa spune testul Dukan). Nu este o dieta stresanta, nu ma infometez, doar ca trebuie sa am grija la tentatiiπŸ™‚. Te felicit inca odata si iti doresc mult spor in continuare!

Leave a Reply

