Lasagna


PicMonkey Collage054

Am sa va scutesc de orice intro plictisitor cu privire la aceasta reteta, toata lumea o cunoaste si indrageste si ce mai pui ca e si light?

Ingrediente pt. 4 portii:

Mod de preparare:

1. pregatim clatitele dupa reteta de aici https://retetedieteticedukan.wordpress.com/2013/05/10/clatite/

PicMonkey Collage051

2. preparam umplutura: tocam ceapa marunt si o punem la calit cu uleiul intr-o tigaie de teflon, adaugam usturoiul pisat si morcovul ras si calim totul cca 5 minute, apoi adaugam carnea, cand aceasta din urma isi schimba culoarea adaugan vinul si 1 cana cu apa, cand apa scade, adaugam condimentele si sosul de rosii si amestecam bine

PicMonkey Collage052

3. asamblam lasagna intr-un vas termorezistent: punem o clatita apoi 1/4 din amestecul de caarne si presaram cascaval ras, procedam la fel cu restul clatitelor si umpluturii, acoperim vasul cu folie de aluminiu si coacem lasagna la 180°C aprox 15 minute

PicMonkey Collage053

Eu am servit lasaga fierbinte cu putin kefir light… A fost delicioasa!

Pofta mare!

PicMonkey Collage054

4 thoughts on “Lasagna

  1. Deci cat ii de buna lasagna ta …. tocmai am mancat o portie :)). si merg sa fac nutella sa papam cu clatitele care au mai ramas. FELICITARI !!! 1000 de * pentru tine ca ai avut ambitie sa slabesti atata si pentru faptul ca ne impartasesti retetele pe care le faci. Nu lua in seama comentariile rautacioase care mai apar aici ca sunt doar oameni frustrati. Te-am pupat.

    • Super, ma bucur ca-ti place! Pofta la clatite!😉 Ei, ar fi culmea sa-i bag pe toti frustratii in seama! :))

  2. WOW deci de vreo cateva zile numai la retetele tale ma uit nu stiu ce sa fac mai repede <3<3<3<3 le-as face pe toate odata😀 sooper retete…si asta urmeaza sa o fac abia astept:D

    • Ioana, ma bucur ca-ti plac retetele mele si ca vrei sa le incerci. Scuze ca am raspuns asa tarziu, doar acum am vazut mesajul fara sa primesc vreo notificare.🙂

Leave a Reply

