Pizza Diavolo


IMG_9835

 

Am revenit cu o alta varianta de pizza PP, de data asta iute, chiar foarte iute! Si foarte gustoasa… si repede pe masa!😉

Ingrediente:

Blat:

  • 1 lingura tarate de ovaz
  • 1 albus
  • 1 lingura quark/branza de vaca dietetica

Topping:

  • 10 felii subtiri salam de curcan iute
  • 1 ou
  • ardei iuti
  • cascaval ras light

Mod de preparare:

  • amestecam ingredientele pt. blat si turnam compozitia pe o tava tapetata cu hartie de copt
  • coacem blatul la 200°C cca 7-8 minute pana se intareste
  • punem salamul, oul intreg si apoi ardeii iuti taiati rondele si mai coacem cca 10 minute
  • scoatem pizza si presaram putin cascaval ras light

Pofta buna!🙂

7 thoughts on “Pizza Diavolo

  1. buna Bianca, iti apreciez munca depusa, esti fff inventiva si retetele tale pe langa faptul ca sunt delicioase, sunt si usoare si nu sunt scumpe DELOC!!! as avea un mic si neinsemnat sfat: daca poti sa pui o lista pe blog cu Supermarket-urile de unde putem sa cumparam produsele light pe care tu le folosesti, deoarece multe dintre ele sunt si in Romania (pt. mine ar fi mult mai usor deoarece eu locuiesc tot in Germ. ca si tine🙂 , dar oricum si pt. celelalte Dukanite. oricum munca ta este de apreciat!!!!

    • Madalina, iti multumesc pentru aprecieri! Pentru mai multe informatii, poze, retete incercate si altele despre dieta dukan, te astept pe facebook, pe grupul DUKANIADA! Aici ai link-ul: https://www.facebook.com/groups/149253118576922/
      Aici vei gasi multe dukanite din Germania si nu numai care isi impartasesc experientele dukan.
      Sper sa ni te alaturi curand!🙂

  2. Astazi incerc si eu pizza diavolo. Am aluatul in cuptor…sunt tare curioasa cum o sa iasa! Eu am pus 2 lg tarate de ovaz si o lingura tarate de grau, am pus quark si un pic de iaurt, iar pe langa ardei iute am pus si un pic de ceapa verde. Albusul l-am pus in aluat , iar galbenusul il pun pe pizza. Sunt sigura ca o sa iasa super buna! M ultumesc ptr reteta!

  3. A iesit excelenta si este si foarte satioasa! Yummyy!! Prima pizza facuta de mine, noroc cu dieta🙂 Singura chestie gresita care am facut-o este ca am intins prea tare aluatul si a iesit aproape ca o clatita…ca, de, am vrut io sa fie mai mare :)) M-au luat toate apele pana am dezlipit-o de backpapier🙂 Data viitoare o sa intind mai putin, cu siguranta o sa mai fac! Iti doresc o zi frumoasa !

Leave a Reply

