Pulpe de pui pe pat de varza la cuptor


IMG_9870

O idee de pranz gustos si satios la PL.

Ingrediente:

  • pulpe de pui
  • 1 varza
  • sos de soia
  • sare, piper,  boia, usturoi,cimbru

Mod de preparare:

  • marinam pulpele cu sosul de soia si condimente si le lasam sa stea asa
  • intre timp tocam varza si o punem intr-un vas termorezistent incapator
  • o condimentam in functie de preferinte, adaugam si pulpele peste
  • dam la cuptor pentru 1h aproximativ, iar la jumatatea timpului intoarcem pulpele pe partea cealalta

Eu am servit cu iaurt light.

Pofta mare!😉

IMG_9875

6 thoughts on “Pulpe de pui pe pat de varza la cuptor

    • Eu nu am pus apa deloc. Sos de soia nu am pus mult pt. ca e destul de sarat, doar ce am stropit bine pulpele cu el.😉

Leave a Reply

