Mousse au Chocolat Cake


IMG_0422

 

Tortul cu crema de ciocolata si ness e o nebunie curata, nu are rost sa-l mai descriu! E dietetic, ciocolatos si extrem de delicios si aratos, asa ca merge de minune pt. o ocazie speciala. Mie nu mi-a trebuit niciuna, pur si simplu aveam pofta de tort de cioco. Si il voi repeta cu siguranta, e perfect!

Ingrediente pt. 4 portii croaziera:

Blat:

  • 6 linguri tarate de ovaz
  • 3 linguri faina de soia/amidon/tarate de grau
  • 1 lingura cacao/ness
  • 6 albusuri + 4 galbenusuri (sau 5 oua intregi)
  • 1 lingurita praf de copt
  • 4 linguri apa
  • 1 varf de cutit praf de sare
  • 6-8 linguri indulcitor praf (in functie de concentratie)

Mousse de ness:

  • 800g quark sau orice alta branza cremoasa dietetica
  • 4 linguri ness
  • 6 linguri indulcitor lichid
  • 1 fiola esenta de unt si vanilie

Budinca de ciocolata:

  • 2 budinci de ciocolata
  • 750-800ml lapte 1,5%
  • 6 linguri indulcitor lichid

Topping de ciocolata:

  • 6 linguri cu varf lapte praf
  • 2 linguri cacao degresata
  • 3 linguri indulcitor
  • 1 ceasca lapte 1,5% (120ml)
  • 1 fiola esenta rom

Mod de preparare:

PicMonkey Collage11

 

  • blat: batem albusurile spume, adaugam pe rand: indulcitorul pudra, galbenusurile, taratea, amidonul, cacaoa, praful de copt si apa si omogenizam bine compozitia, o turnam intr-o forma speciala de tort si o coacem cca 25 min. la 180Β°C
  • mousse de ness: amestecam quark-ul cu indulcitorul, ness-ul si esenta de rom pana la completa omogenizare si il lasam la frigider
  • budinca o preparam ca in instructiunile de pe ambalaj, doar ca inlocuim zaharul cu indulcitor
  • topping de cioco: amestecam laptele praf cu cacaoa si indulcitorul, adaugam esenta de rom si apoi laptele treptat amestecand mereu pt. a nu se forma cocoloase si dam ciocolata la frigider

Asamblare tort:

  • cand blatul s-a racit, punem crema de quark si ness peste si nivelam, apoi turnam budinca si dam la frigider pana se intareste incat sa suporte si ultimul strat
  • cand budinca e tare, adaugam topping-ul de cioco, decoram cu goji si dam tortul la frigider pt. cateva ore bune inainte de servire (eu l-am lasat peste noapte)

Merita incercat, e sublim!

Enjoy!

PicMonkey Collage15

 

8 thoughts on “Mousse au Chocolat Cake

    • sunt 3 tolerate in total, insa poti inlocui cacaoa cu ness, sau renunta la tarate de grau…πŸ˜‰ oricum daca imparti tortul cu cineva cum fac eu si il mananci in mai multe zile e ok.πŸ˜‰

  1. Imi place ca tu faci foarte multe deserturiπŸ˜€ si totusi ai slabit INCREDIBIL DE MULT !!!! Mie inca mi se pare ireal sa tin o astfel de dieta, sa pot manca atata dulce si totusi sa slabesc :)) asa ca ma rezum la ~3x dulce/sapt (si tot de-asta ma agit la fiecare tolerat sau interzis). Tu de cate ori mananci ceva dulce ?πŸ˜€

    • In fiecare zi mananc dulce si beau sucuri fara zahar, gen cola 0. Dar nu abuzez, cateodata doar gatitul si gustatul imi satisfac pofta de dulce.πŸ™‚ Daca respecti cantitatea de tolerate nu o sa te ingrasi, din contra, continui sa slabesti. Eu am tinut foarte strict dieta aproape 6 luni, insa apoi am obosit si am inceput sa mai gust una alta sau sa trec calul cu tolerate, insa nu m-am ingrasat, in ce mai rau caz am stagnat. Apoi iar renuntam la tolerate si la cina si iar slabeam… Fiecare cu ritmul lui.πŸ˜‰

  2. cu ce se poate insiropa blatul?
    si la toppingul de ciocolata cu ce pot schimba laptele praf?sau cum sa fac toping de ciocolata fara lapte praf dar sa iasa cremoasa?

    • Blatul nu trebuie insiropat deoarece branzica lasa multa zeama care se scurge direct in blat si daca e si dulce, cu atat mai bine. Laptele praf din ciocolata nu se prea poate inlocui cu nimic, renunti la topping si e ok, budinca oricum formeaza o pojghita pe deasupra care va arata bine.πŸ™‚

Leave a Reply

