Fish Chips cu sos de marar


PicMonkey Collage21

Dupa o luna de destrabalare culinara, iata-ma din nou la Atac. Da, am reinceput Dukan in forta, pentru ca am de dat 6kg jos si apoi inca vreo 8 pana la targetul dat de test. Asa ca urmeaza o serie de retete compatibile cu prima faza a dietei, retete fara tolerate… insa asa cum v-am obisnuit, toate rapide si delicioase!

Si incepem cu niste chips-uri din peste file.

Ingrediente:

  • file peste congelat
  • sare, piper

Mod de preparare:

  • lasam pestele la decongelat apoi il clatim si stergem de excesul de apa cu hartie de bucatarie
  • il condimentam si punem intr-o tava tapetata cu hartie de copt
  • il coacem cca 30min la 200°C pana devine auriu

Sos de iaurt cu marar:

  • 1 iaurt 0,1%
  • 1 lingurita marar
  • 1/2 lingurita otet

Amestecam toate ingredientele pana obtinem un sos omogen.

Servim pestele cu sos.

Pofta buna!

7 thoughts on “Fish Chips cu sos de marar

  1. super arata😀 multa bafta … si eu am reinceput atacul azi … :))) culmea…in 2 luni si jumatate de cand am renuntat la dukan am pus doar 2 kg … ma simt chiar multumita😀

  2. cand m-am urcat pe cantar dupa 2 luni si jumatate de pauza in care am mancat oarecum normal, fara excese de paine (care oricum nu mananc doar facuta de bunica mea pe vatra :D), dulciuri moderat (mult mai putine decat mancam inainte … ps: dulciurile sunt marea mea slabiciune), plimbare cu rolele si am renuntat a mai manca seara … dieta m-a si obsinuit sa nu mai mananc anumite porcariii care le mancam inainte (chipsuri, pop corn, pizza, paste, lasagna)… poate norocu meu este si ca fumez destul de mult pt varsta mea si asta imi mai taie din pofta de mancare…in rest ma simt super ok….am slabit de la 87 de kg la 68 si ma simt minunat….am o inaltime de 1.72 si as vrea sa ajung la 60-62 de kg🙂 muuuuuuuuulta muuuuuuulta bafta si tie …. o sa mai intru pe blogul tau zilnic…ador mancarurile facute de tine si arata bestial😀 te pup :*

    • Super, suna mishto! Ma bucur ca-ti plac retetele si bafta multa! Eu am pus 6kg in 5sapt. in care am facut excese fiind in concediu… nici miscare, nici nimic si eura normal sa se puna asa! Dar mai am 1kg si gata! Le-am si ars in 2sapt. aprox.😉

Leave a Reply

