Oua umplute II


IMG_1359

 

Este vorba de niste oua umplute rapid cu o pasta de galbenusuri in care am adaugat putina ceapa rosie pentru mai multa savoare.

Ingrediente pt. 10 bucati:

  • 5 oua fierte tare
  • 2 linguri iaurt 0,1%
  • 1/4 ceapa rosie
  • sare, piper, boia

Mod de preparare:

  • fierbem ouale vreo 7min. apoi le lasam la racit
  • le decojim apoi le portionam in 2 jumatati egale
  • scoatem galbenusurile si le amestecam cu iaurt si condimente
  • tocam ceapa marunt si o omogenizam in compozitia de galbenusuri
  • umplem jumatatile de oua cu pasta obtinuta anterior

Eu am decorat cu rondele de ardei iute.

Pofta buna!

IMG_1357

4 thoughts on “Oua umplute II

  1. Buna Bianca, foarte buna reteta, am incercat-o, multumesc! Vreau sa te intreb, exista un numar limita privind consumul de oua in Dukan? ca nu am gasit nimic referitor la asta. Personal, consum foarte multe oua pe saptamana si as dori sa stiu daca exista vreo restrictie mentionata de Dr. Dukan care ar putea duce la o stagnare sau e vorba doar de nivelul de colesterol? Multumesc mult! Numai bine!

    • Alexandra, Dukan spune ca galbenusul are mult colesterol, de aceea persoanele care au probleme cu el, ar trebui sa limiteze consumul de oua la cel mult 3/saptamana.
      Si eu consum foarte multe oua, de multe ori trec de 10/saptamana… dar nu am probleme cu colesterolul.
      Acum fiecare face cum crede de cuviinta…😉

Leave a Reply

