Pogacele cu ficatei


PicMonkey Collage33

De cand am facut pogacelele cu branza (reteta: https://retetedieteticedukan.wordpress.com/2013/02/08/pogacele-cu-branza-si-chimen/) ma tot gandesc sa dukanesc cateva si cu carne, asa ca am facut cu ficatei sa vad cum ies. Au fost super deliciooase si merg super ca aperitiv la PP sau ca si o gustare intre mese.

Ingrediente pt. 24 pogacele:

  • 2 pumni ficatei de pui fierti si facuti pasta (eu am folosit blender-ul manual)
  • 4 linguri tarate de ovaz
  • 2 linguri tarate de grau
  • 2 oua
  • 1/4 cubulet drojdie proaspata
  • 1 lingura quark
  • 2 linguri iaurt
  • 1/2 ceasca lapte (100ml)
  • 3-4 catei usturoi pisat
  • sare, piper

Mod de preparare:

  • separam galbenusurile de albusuri
  • amestecam toate ingredientele cu exceptia albusurilor pana la completa omogenizare
  • batem albusurile spuma si le incorporam la compozitia obtinuta anterior
  • cu ajutorul unei linguri punem coca in forme de briose
  • eu am pus si cate o bucatica de ficat in mijlocul fiecarei pogacea
  • coace pogacele la 180°C cca 25min pana se rumenesc frumos

Pofta buna!🙂

PicMonkey Collage34

Leave a Reply

