Cornulete umplute cu cioco si goji


PicMonkey Collage47

Pentru aceasta reteta minunata trebuie sa-i multumesc Laurei Adamache care nu face decat sa ma inspire mereu cu minunatiile de pe site-ul dansei.

Ingrediente pt. 16 cornulete

Mod de preparare

  • amestecam toate ingredientele cu exceptia umpluturilor (gemul de goji si nutella)
  • framantam bine aluatul si il lasam la frigider pt. cel putin 1h
  • intindem o foaie din aluatul rece pudrat cu gluten si o portionam in 16 triunghiuri
  • umplem aluatul cu gem de goji si nutella si rulam din exterior in interior cu grija
  • coacem cornurile cca 25min la 180°C pana se rumenesc frumos
  • le putem pudra cu indulctior praf cand se racesc

Aluatul cornurilor contine 2 linguri de amidon, adica portia pt. 2 zile dintr-un tolerat.

Daca folositi nutella, atunci veti avea si al doilea tolerat, cacaoa.

Enjoy!

Reteta originala o gasiti aici: http://www.lauraadamache.ro/2012/11/cornuri-pufoase-cu-gem-de-goji.html

PicMonkey Collage48

4 thoughts on “Cornulete umplute cu cioco si goji

  1. Mie nu-mi ies deloc:(((initial arata bine aluatul,il fac cornulete,il bag la cuptor,dar apoi se lasa,,,prima oara le-am facut cu gem,am dat vina pe el ca s-au pleostit,apoi am incercat cu quark ,am zis ca e prea moale branza si poate din cauza asta s-au lasat,iar ultima oara am folosit o branza mai batoasa si acelasi rezultat:-<…insa le-am mancat,au iesit un fel de turtite(bine ca erau dulci,macar atat:))))

    • Nici mie nu-mi ies asa pufoase… Probabil ar trebui mai mult gluten, sa fie mai tare aluatul… Incearca totusi cu ceva umplutura tare care nu se lasa la temperaturi ridicate, gen goji, doar goji simple, nici macar gem sau dulceata. Vezi poate iti iasa.

  2. Doar prima data le-am incercat cu gem,apoi am incercat sa le fac simple,macar sa iasa:D…dar nu ma dau batuta,le incerc pana imi reusesc:))

Leave a Reply

