Chipsuri din vinete


picmonkey-collage57

Simplu tare, super crocanti si deliciosi!

Ingrediente:

  • 1 vanata subtire si lunga
  • sos de soia
  • praf de usturoi
  • boia

Mod de preparare:

  • taiem vanata rondele subtiri pe care le punem pe o tava tapetata cu hartie de copt
  • le stropim cu sos de soia si apoi presaram usuturoiul si boiaua
  • dam la cuptor la foc mica pana se rumenesc frumos
  • stingem focul si lasam chipsurile cu usa cuptorului intredeschisa pana se usuca
  • ii putem servi ca atare sau cu dip de branza/rosii etc

Enjoy!

8 thoughts on “Chipsuri din vinete

  1. Foarte bune! Doar ca in loc de sos de soia am pus sare si piper (dupa parerea noastra, a mea si a sotului meu, mult prea mult piper!). Dar au fost excelente! Poti folosi, in loc de vinete, morcovi taiati cu cutitul de curatat cartofi. O bunatate!

  2. O sa apuci, cu siguranta! Ca e scurta croaziera, dar vine stabilizarea cu pasi repezi…. si tare-i lunga! De cate kg trebuie sa mai scapi pana la target?

  3. Incet, dar sigur! Si foarte frumos! Nu mai stiu cand ai inceput, te-am descoperit cand scapasesi deja de 35 Kg, la sfarsitul lui mai. Atunci am inceput, m-ai convins! Eu implinesc pe 28 septembrie 4 luni (din care 9 zile atac). Pana acum -26 Kg. Si stiu ca greul abia acum incepe, dar sunt pregatita cu muuuuulta rabdare. Pentru prima data am un exemplu de urmat (si iti multumesc pentru asta!), un target, o data la care ar trebui sa il ating, si stiu si ce am de facut dupa pentru a ma mentine.

    • Iti multumesc mult pt. cuvintele frumoase! Pentru mine e din ce in ce mai greu… pur si simplu nu mai pot inghiti mancarea… am factu si multe pauze si na… asta e. Sper totusi s-o pot duce la sf. ca ar fi pacat… Ma bucur mult pt. tine si bafta in continuare!🙂

Leave a Reply

