Pizza cu blat la tigaie


PicMonkey Collage69

 

Am incercat sa fac blatul de pizza in tigaie sa vad cum iese si am fost placut surprinsa de rezultat.

Pentru blat am folosit aceiasi reteta pe care o folosesc mereu si anume:

  • 2 linguri tarate de ovaz
  • 1 lingura tarate de grau
  • 1 ou
  • 2 linguri quark
  • 2 linguri iaurt
  • 1/4 cubulet drojdie proaspata

Am amestecat bine toate ingredientele pana am obtinut o coca omogena pe care am lasat-o deoparte aprox. 1h pentru a se hidrata taratele.

Intre timp am pregatit toppingul:

  • 4 felii salam de curcan
  • 4 baby mozzarella
  • 4 rondele de ardei
  • 1 felie subtire de rosie
  • 1 ou
  • putin praz
  • oregano

Am pus la incins o tigaie de teflon, apoi am turnat compozita pt. blat si am copt-o pana marginile s-au desprins de tigaie, iar partea superioara s-a intarit. Am intors-o si am mai copt-o putin si pe cealalta parte.

Am copt oul intr-o tigaie de teflon fara ulei, apoi am aranjat topping-ul pe blat si gata pizza la tigaie!

Buon appetito!

 

8 thoughts on “Pizza cu blat la tigaie

  1. Buna, Bianca. As vrea sa incerc si eu maine o reteta de pizza de la tine, insa am vazut la blat ca uneori pui drojdie, alteori nu. Iese diferit aluatul? Care e mai apropiat de pizza “normala”. Ms

    • Eu prefer cu drojdie, insa se intampla sa nu am si fac fara, dar mai bun e cu. SI daca e proaspata cu atat mai bine.🙂 Spor si pofta! Sa-mi spui pe care o incerci si daca iti place cu iti iese! :*

Leave a Reply

