Cei mai buni burgeri dietetici!


PicMonkey Collage68

 

De cand am inceput dieta, am incercat tot felul de retete pentru burgeri, insa niciuna nu m-a multumit indeajuns, asa ca am schimbat cate ceva si am reusit sa dukanesc niste burgeri perfecti! Neaparat sa-i incercati, sunt geniali!

Ingrediente pt 6 burgeri:

  • 500g carne tocata slaba (amestec porc-vita)
  • 1 ceapa rosie mica
  • 3-4 catei usturoi
  • 1 ou mare
  • 1 lingura cu varf quark
  • 1 lingurita tarhon in otet
  • 1 lingurita mustar
  • 1 lingurita pasta de tomate concentrata
  • 1 lingurita pasta de hrean
  • sare, piper, boia, curry
  • marar, chilli, oregano, busuioc, cimbru, rozmarin

Mod de preparare:

  • tocam marunt ceapa si usutroiul si le amestecam cu restul ingredientelor
  • omogenizam compozitia si formam burguri mici si grosi pe care ii coacem fie pe gratar sau in tigaia grill

Reteta pentru chifle o gasiti aici: https://retetedieteticedukan.wordpress.com/2013/10/08/chifle-pufoase/

Eu am folosit mozzarella light, felii de rosii si de castravete murat pentru umplutura burgerilor. Au iesit dementiali!

Daca renuntati la toleratele din chifle si la legumele pt. umplut burgerii, ii puteti consuma inca din atac!

Pofta mare!

4 thoughts on “Cei mai buni burgeri dietetici!

Leave a Reply

