Tarta cu ciuperci


IMG_2465

Daca tot e sezonul lor, sa profitam zic!😉 Da, stiu, eu nu le-am cules, le-am cumparat, desi imi doresc enorm sa cutreier padurile astea din Svabie, asa cum o faceam cand eram mica pe plaiurile copilariei… Timpul si alte cele nu mi-o permit, poate pe viitor.

Dar sa va zic de tarta mea cu ciuperci… sau mai bine sa va dau reteta! :))

PicMonkey Collage75

Ingrediente:

Blat:

  • 4 linguri tarate de ovaz
  • 1 ou
  • 2 linguri quark
  • 2 linguri iaurt

Umplutura:

  • 500g ciuperci proaspete
  • 1 ceapa
  • 3 catei usturoi
  • 1 lingura amidon
  • 2 linguri quark
  • 1 galbenush
  • 1 ceasca lapte
  • sare, piper, oregano si busuioc
  • sos de soia
  • 1 lingurita ulei de masline

PicMonkey Collage74

 

Mod de preparare:

  • amestecam ingredientele pt. blat si coacem compozitia obtinuta intr-o forma de tort cca 10min pana se intareste
  • intr-o tigaie in care am incins in prealabil o lingurita de ulei de masline calim ceapa tocata marunt si usturoiul pisat, adaugam ciupercile taiate fasii amestecam din cand in cand
  • asezonam cu sos de soia
  • pregatim un sos din amidon, lapte, quark, galbenus si mirodenii pe care-l turnam peste ciupercile calite bine
  • cand sosul se intareste, luam de pe foc si turnam totul peste blatul scos din cuptor
  • coacem totul la 220°C cam 10 minute pana se rumeneste frumos pe deasupra
  • eu am decorat cu felii de branza topita light si ciupercute

PicMonkey Collage73

Pofta mare!

 

 

Leave a Reply

