Aperitiv cu fulgi de ceapa


PicMonkey Collage95

 

Am gasit fulgi de ceapa deshidratata si am zis hai sa incerc si eu! Si tare m-am bucurat cand am vazut ce buni sunt, asa ca am dukanit repede un aperitiv extrem de gustos.

Ingrediente pt. 2 portii de croaziera:

  • 4 linguri tarate de ovaz
  • 2 linguri tarate de grau
  • 3 oua
  • 1 cana kefir
  • 5 linguri fulgi ceapa deshidratata
  • 1/2 cubulet drojdie proaspata
  • sare

Mod de preparare:

  • separam galbenusurile de albusuri
  • amestecam bine toate ingredientele cu exceptia albusurilor pe care la batem spuma
  • incorporam spuma la compozitia de tarate si omogenizam
  • turnam coca intr-o tava tapetata cu hartie de copt
  • punem cativa fulgi de ceapa peste si dam la cupt
  • coacem placinta aprox. 30min la 180°C pana se rumeneste frumos peste
  • dupa 10min scoatem tava din cuptor si taiem in patrate apoi dam iar la cuptor

Perfecte pt. un snack delicios si light!

Enjoy!

Tocmai am observat ca am pierdut poza cu produsul final… Trebuie sa fie bine rumeniti si putin crocanti la exterior.

Cu proxima ocazie revin cu poza! Imi cer scuze!

Daca se renunta la tarate de grau, pot fi preparate si consumate si in ATAC!

2 thoughts on “Aperitiv cu fulgi de ceapa

  1. Acestia sunt fulgi de ceapa prajita in ulei, nu fulgi de ceapa deshidratati. Ma indoiesc ca sunt conformi dietei Dukan, desi sunt deliciosi, intr-adevar :)) Am gasit in Kaufland fulgi de ceapa deshidratati care sunt conformi.

Leave a Reply

