Chocolate Cheesecake


PicMonkey Collage85

Ceva rapid, simplu si delicios pentru iubitorii de ciocolata.

Ingrediente:

  • 1kg quark
  • 2 budinci cioco
  • 400ml lapte
  • 4 oua
  • indulcitor
  • esenta de vanilie si rom

PicMonkey Collage86

Mod de preparare:

  • intr-un bol incapator mixam quark-ul cu ouale, un plic de budinca, indulcitor si esente
  • coacem compozitia la 200°C cca 25-30min
  • intre timp preparam cealalta budinca cu lapte si indulcitor
  • cand cheesecake-ul s-a racit, punem budinca peste si dam la frigider pt. cel putin 1h inainte de servire

Enjoy!

IMG_2620

9 thoughts on “Chocolate Cheesecake

  1. am facut Chocolate Cheesecake’ul – one word – BESTIAL!!! :D:D:D numai ca budinca mea de deasupra, nu arata deloc ca in poza ta…..(e prima data cind fac budinca, cred ca nu am tinut-o suficient pe foc- dar nu prea sa ingrosat:(( a iesit destul de moale si tot curge peste cheesecake, nu e asa o mare pb, dar nu-mi dau seama cu ce am gresit) destul de multumita de rezultat totusi – pt ”first time” :)))😀

    • Ai respectat instructiunile de pe plic? Trebuie sa folosesti mai putin lapte ca sa iasa mai tare. Data viitoare!😉 Ma bucur ca ti-a placut!🙂

  2. Buna.Pt croaziera budinca din comert nu are zahar,grasimi??eu am tot cautat priaf de budinca 0% sau budinca la paharel dar nu am gasit nimic??sunt in Italia eu?oare am șanse sa gasesc?

    • E vb de praful de budinca la plic, fara zahar, fara grasimi. Hai si intreaba pe grupul Dukaniada de pe fb, acolo gasesti multe persoane din Italia.

  3. Am trimis cerere mersi :*..,sper sa gasesc pe cineva sa ma ajute.nu gasesc lapte praf degresat,budinca..si Rețetele tale imi lasa gura apa😦

  4. Emma, trebuie sa fie si in Italia de la dr oetker (cred ca in italia se numeste Cameo firma dr oetker), eu am vazut cand am fost in vizita..

Leave a Reply

