Piept de pui in crusta de fulgi de ceapa


PicMonkey Collage96

 

Sa nu creez alte polemici pe diverse grupuri dedicate dietei Dukan pe fb: röstzwiebel e ceapa prajita in ulei de palmier! E alegerea mea si avand in vedere ca nu o consum in cantitati exorbitante, nu cred ca imi va deruta atat de mult ritmul de slabire. In Romania am inteles ca se gasesc fulgi de ceapa deshidratata, deci puteti incerca aceasta reteta al carei rezultat e absolut delicios!

Mi-a iesit un fel de crispy chicken, super yummy!

Ingrediente:

  • 500g piept de pui (eu am gasit la oferta doar partea interioara a pieptului, care e mult mai frageda)
  • 2 oua
  • 100g fulgi de ceapa deshidratata
  • sare

Mod de preparare:

  • saram pieptul de pui (fasii subtiri)
  • apoi il dam prin ouale batute bine cu furculita
  • si la sf. prin fulgii de ceapa
  • punem fasiile de piept pe o tava tapetata cu hartie de copt si dam la cuptor pt. aprox. 30min la 180°C

Crocant la exterior si fraged la interior, extrem de aromat datorita cepei, pieptul de pui in crusta de fulgi de ceapa poate constitui atat un pranz consistent cat si o cina rapida!

Pofta mare!

4 thoughts on “Piept de pui in crusta de fulgi de ceapa

    • Merge, normal. Doar sa ai grija ca s-ar pute sa ti se arda crusta, in timp ce in interior carnea va fi inca cruda. Poate ar fi mai bine sa o fierbi intr-o supa inainte. Asa am facut si eu.😉

Leave a Reply

