Waffe


PicMonkey Collage112

Ce happy sunt ca mi-au iesit si waffele la aparatul de saratele… Initial am vrut sa-mi iau aparat de waffe, dar apoi m-am razgandit, gandindu-ma ca trebuie sa pot face si waffe la el si bine am facut!

Mi-au iesit niste waffe super pufoase si aromate, perfecte!

Ingrediente:

  • 2 oua
  • 4 linguri tarate de ovaz
  • 2 linguri tarate de grau
  • 2 linguri amidon/faina de soia
  • 200g quark/zamachisa
  • 1 ceasca lapte
  • 2 linguri apa minerala
  • 1 praf de sare
  • 5 linguri indulcitor
  • esenta de vanilie

Mod de preparare:

  • am amestecat bine toate ingredientele cu un stab-mixer
  • am lasat coca deoparte aprox 1h
  • cu un polonic mic am pus din coca in aparatul bine incins
  • nu am pus capacul la aparat imediat ce am pus coca, ci peste 1min

Au iesit un fel de pancakes pufoase si aromate, pe care le-am servit cu dulceata de fructe de padure si lapte caldut.

Merg de minune si cu bundinca pentru cei din croaziera, la micul dejun sau ca desert!

Enjoy!

PicMonkey Collage113

9 thoughts on “Waffe

  1. Pingback: Turnulet cu waffe si quark | Dukaniada

Leave a Reply

