Panna Cotta cu sos de caramel


PicMonkey Collage121

N-am cuvinte s-o descriu, atat de buna a iesit! Chiar nu ma asteptam! Trebuie neaparat s-o incercati!

Ingrediente:

  • 500ml lapte 1,5%
  • 2 fiole esenta de vanilie (si unt)
  • 5 linguri cu varf xylitol (sau orice alt indulcitor)
  • 2 galbenusuri ( merge si fara) pt. culoare
  • 2 pliculete gelatina granule

Mod de preparare:

  • am inceput cu prepararea gelatine, ca in instructiunile de pe ambalaj
  • intr-o craticioara pe foc mic am pus galbenusurile, indulcitorul, esenta de vanilie si am adaugat laptele treptat amestecand cu telul mereu pana compozitia s-a omogenizat
  • cand laptele a inceput sa fiarba, am luat craticioara de pe foc, am adaugat gelatina si am amestecat bine pana compozitia s-a inchegat putin
  • am turnat amestecul obtinut in forme si le-am lasat la rece peste noapte
  • inainte de servire, am turnat putin sos de caramel conform cu dieta dukan pe care l-am cumparat din Kaufland (Germania)

330514_Schwartau_Coffee_Shop_Caramel_zuckerfrei

Minunat!

S-aveti pofta!

 

19 thoughts on “Panna Cotta cu sos de caramel

  1. cat de subtire era compozitia in momentul in care ai pus-o in forme? la mine a iesit destul de subtire, ca de clatite sa zicem. acum e in forme si la mine si sunt curioasa daca se mai intareste sau ramane asa. ms

    • Buna, Miha.
      Scuze ca am raspuns asa greu, dar n-am apucat sa intru pe net. Da, si mie la fel mi-a iesit, mai lichida, dar s-a inchegat apoi foarte bine!

  2. nu ai apucat sa raspunzi, dar sa stii ca a iesit perfecta ! oricum e bine sa stie si restul dukanitelor ca sa nu se impacienteze.๐Ÿ˜‰

  3. Buna seara Bianca , IMI PLAC MULT RETETELE TALE .Te rog sa imi spui in ce magazin in afara de KAUFLLAND se gaseste sosul caramel DUKAN

  4. Nu e voie lapte decat pt cafea si degresat 0-0.1%, in nici un caz 500 ml lapte si 1.5% grasime, nu e permis nici in Atac nici in Croaziera. Repet: doar putin lapte e permis pt cafea, cititi dieta, laptele e aliment tolerat in cantitate mica si degresat. Da ai voie lactate: branza, iaurt 0-0.2 % grasime, daca nu gasiti e permis pana la 2% grasime, dar laptele nu e trecut pe lista alimentele permise, e Doar Tolerat in cantitate mica (scuze ca ma repet, dar pt cei care habar n-au ce inseamna Dukan ar trebui sa citeasca inainte de a prepara dulciuri INTERZISE).

    • Mai intra din cand in cand si pe site-ul oficial si mai citeste si te mai informeaza… O dieta nu se rezuma la o carte invechita…

    • Nu e adevarat, laptele de 1,5% e permis in Dieta Dukan! Laptele de soia e aliment tolerat pt persoanele care mananca in mod normal carne iar pentru vegetarieni este permis.

  5. Draga Bianca, dupa “cartea invechita” au slabit mii de persoane si n-au intrat nici in spital, n-au murit, sunt sanatosi si slabi. Si eu ma numar printre acele persoane care din femeie obeza, colesterol peste limita permisa, probleme cu inima, acum sunt sanatoasa si slaba si inca mananc dukaneste. Cartea e baza, nu degeaba a scris-o. Daca intru pe 10 site-uri/forumuri toate difera de la unul la altul, fiecare isi da cu parerea, sfatul meu e invata Cartea si respecta regulile daca vrei sa slabesti. Oricum fiecare face ce doreste, e greu sa te lasi de dulciuri daca esti adepta lor (si eu sunt) dar sunt atatea retete care respecta dieta, de ce sa poftesti ceva care incalca regulile si te ingrasa sau vei stagna o perioada de timp.

    • Ca oricarui lucru pe lumea asta, si acestei diete i se aduc inbunatatiri. Eu cu aceste inbunatatiri am slabit 40kg intr-un an. Tu cat ai slabit?

  6. Am slabit 35 kg in 7 luni, de la 90 acum am 55 kg si ma mentin, oricum inca mai mananc dukaneste, am prins gustul๐Ÿ™‚ dar nu las dulciurile preferate: putina ciocolata, biscuiti, etc tot mai mananc, mai rar dar imi fac poftele. In primele luni n-am pus in gura nimic tolerat, nimic interzis, doar ce aveam voie, Pe la sfarsitul dietei, ultimele 2-3 luni au fost groaznice, salivam dupa orice, simteam ca nu mai rezist, dar am avut curaj sa merg inainte. Felicitari pt reusita!

  7. Dieta Dukan a fost si este controversata. Daca ar sustine acest lucru numai medicii nutritionisti (care, pe de alta parte, aplica la randul lor principiile Dukan, chiar daca nu recunosc!), s-ar putea spune ca este vorba de invidie. Dar, trebuie sa recunoastem, orice dieta dezechilibrata, pe termen lung, nu face bine organismului. Ideal ar fi sa nu ajungem sa avem nevoie de astfel de diete; din pacate, multi dintre noi nu reusim. Eu am avut ceva probleme de sanatate pe parcursul dietei, probleme ce nu au avut legatura cu dieta, dar, ajungand la oncolog si spunandu-i ce dieta tin, aproape ca m-a dat afara din cabinet! Mi-a spus ca a vazut o multime de tragedii dupa aceasta dieta, in care se consuma numai carne! Nu m-am lasat intimidata, pentru ca eu chiar cred in acest regim si i-am explicat ca dieta poate fi tinuta si cu un consum moderat de carne si ca alimentele mele predominante sunt albusurile si branza degresata. M-a ascultat cu mare atentie si si-a schimbat radical opinia! Deci, totul tine de modul in care fiecare interpreteaza si aplica dieta! Daca se consuma preponderent carne in timpul dietei, este foarte probabil ca in 1-2 ani ar fi cazul sa te pregatesti de endoscopie si colonoscopie si sa te astepti sa apara si o litiaza biliara si/sau renala, cine stie, ca bonus! Poate ca daca Dr. Dukan a adus pe parcurs o serie de imbunatatiri dietei, ar trebui sa tinem cont de ele, ca nu degeaba le-a publicat! Eu, consumand cele doua tolerate zilnic si fara limita lapte dulce 0.1% am slabit 41 Kg in 10.5 luni. Si nu m-am oprit inca! De ce sa ne chinuim organismul, daca putem sa il ajutam si sa ne simtim bine? Si sa avem si mai multe sanse de a incheia dieta complet sanatosi? Retetele si rezultatele Biancai sunt cel mai bun exemplu ca putem manca variat si slabi in acelasi timp, fara a ne chinui inutil!

    • Foarte bine ai spus. Asta e si parerea mea. Pacat ca multi abuzeaza… Felicitari pt. rezultatele uimitoare. Poate ne pui si o poza direct pe grupul Dukaniada de pe Facebook. Te asteptam cu drag!๐Ÿ™‚

Leave a Reply

