Pizza cu blat de conopida


PicMonkey Collage115

 

Fiind la PL si avand pofta de legume cat mai multe si mai variate, am incropit o pizza cu blat de conopida, fara tarate si fara tolerate!

Ingrediente:

Blat:

  • 1 conopida mica
  • 2 oua
  • 2 linguri quark
  • sare

Topping:

  • sunca si salam de curcan
  • 2 oua batute
  • mozzarella/cascaval light
  • legume (eu am pus rosii, ardei si zucchini)
  • oregano
  • sos de rosii

Mod de preparare:

  • am pus conopida la fiert intr-o oala, am lasat-o pe foc pana a dat in clocot apoi am strecurat-o bine de apa, am curatat-o de codite, pastrand doar buchetelele
  • cu ajutorul unui mixer vertical, am amestecat bine conopida cu 2 oua, quark-ul si sarea pana am obtinut o pasta consistenta
  • am turnat pasta pe o tava tapetata cu hartie de copt, am nivelat-o si am dat-o la cuptor la 200°C pt. cca 8min pana s-a intarit si a inceput sa se rumeneasca
  • am scos-o de la cuptor si am pus pasta de tomate, salamul si sunca, legumele, ouale batute bine cu furculita si branza
  • am dat pizza la cuptor pt. inca 10min la 200°C pana s-a rumenit frumo

A fost delicioasa!

Maslinele le-a mancat sotul! :))

Pofta mare!

 

Leave a Reply

