Chec cu cocos


1527094_10152045766490677_1948999760_n

 

Cocosul e interzis in dieta Dukan asa ca am folosit aroma de cocos, dar a iesit super delicios si pufos, il recomand cu drag!

Ingrediente:

  • 4 oua
  • 4 linguri gluten
  • 4 linguri tarate de ovaz macinata fin
  • 2 linguri amidon
  • 6 linguri xylitol
  • 2 linguri aroma cocos
  • 1 fiola esenta vanilie si unt
  • 1 cana lapte
  • 1/2 lingurita praf de copt

Mod de preparare:

  • amestecam toate ingredientele cu exceptia albusurilor pe care le batem spuma tare
  • incorporam spuma la compozitia obtinuta anterior
  • omogenizam si turnam coca intr-o forma de silicon
  • coacem checul la 180°C cca 40m pana se rumeneste bine peste
  • cand e rece il pudram cu xylitol

Minunat!

Enjoy!

 

8 thoughts on “Chec cu cocos

  1. Scurta intrebare: unde ai gasit aroma de cocos (ce magazin)? Si eu locuiesc in Germania si caut deja de ceva vreme o astfel de aroma insa fara succes😦. merci frumos

  2. Am facut si eu prajitura asta! Delicioasa la gust, nimic de zis! Dar n-a iesit ca cea din pozele tale….S-a lasat ca mai toate prajiturile din aceasta categorie. Ce I-ai facut de sta asa “falnica”?

    • Si eu patesc sa mi se lase de multe ori… Cand ‘norocul’ sa nu se lase, o pozpozez! :)) Ai putea sa incerci sa folosesti faina de konjak in compozitie si poate nu se va mai lasa…

Leave a Reply

