Fladenbrot


Image

Fladenbrot e termenul german pentru turta turceasca, o specialitate de paine cu care se face kebap-ul. Mi-a fost pofta de kebap,  dar fiind in atac (l-am reluat), am dukanit unul foarte simplu: turta umpluta cu sunca 2%, ceapa rosie, stropita cu putin ketchup fara zahar si ulei. Super fain mi-a iesit.

Imi cer scuze pt. calitatea pozelor de la ultimele retete, insa de cand am primit o super tableta de la sotul meu, m-am cam lenevit sa mai folosesc camera profi…😉

Ingrediente Fladenbrot:

2 linguri tarate de ovaz

1 lingura tarate grau

1 ou

2 linguri quark 0,2%

4 linguri iaurt 0,1%

1 pliculet drojdie granule

Sare, usturoi, cimbru si busuioc

Mod de preparare:

1. Se amesteca bine toate ingredientele pana la omogenizare completa

2. Compozitia obtinuta se lasa deoparte intr-un loc uscat, daca se poate cald, ferit de curenti de aer rece, cel putin 4h pentru a dospi

3. Coca dospita se mai amesteca bine si se toarna pe o tava de cuptor tapetata cu hartie de copt

4. Turta trebuie coapta la 200°C aprox. 10min pana se rumeneste frumos

5. Cand s-a racit, se taie in doua si se umple dupa preferinte

Pofta buna!

Leave a Reply

