Paine de graham


PicMonkey Collage2

Nu e de graham, e din tarate de ovaz si grau, insa seamana izbitor de bine, atat la gust, cat si la consistenta, cu cea de graham. Pufoasa, perfect uscata la interior si crocanta la exterior, painica asta e perfecta pentru dieta Dukan.

Ingrediente pt. 4 portii/zile croaziera:

  • 4 albusuri
  • 8 linguri tarate de ovaz
  • 4 linguri tarate de grau
  • 1 pliculet drojdie granule
  • 1 varf de cutit sare
  • 1 lingura seminte in
  • 8 linguri apa minerala

Mod de preparare:

  • albusurile se bat spuma cu sarea, se adauga taratele, cate 2 linguri pe rand si se omogenizeaza cu o lingura de lemn
  • la sf. se adauga drojdia si apa si se omogenizeaza
  • compozitia rezultata se toarna intr-o forma de chec si se adauga semintele de in
  • se coace painica la 180°C aprox. 45min sa pana trece testul cu scobitoarea
  • se lasa la racit in forma, iar cand e complet rece, se feliaza

Pofta buna!

PicMonkey Collage10

 

 

22 thoughts on “Paine de graham

  1. Pingback: Crema de branza cu ardei copti | Dukaniada

  2. astazi am incercat sa fac painica de mai sus – si am facut exact o ”caramida” …. nu mi-a iesit deloc! :(((( am pus toate cele 8 lg plus alte 4 treptat, dar au venit si au stins albusurile de ou….nustiu daca asa e normal….
    tu ce fel de tava ai folosit, citi cm are?

  3. Am incercat-o, am copt-o sub forma de gogosele cu gaura in mijloc (in tava de silicon). A iesit super dar are o mare “hiba”: e atat de putina pentru o zi!!!!

  4. azi vreau sa incerc si eu painica, dar am o nelamurire…galbenus nu trebuie deloc? Si ce facem totusi cu galbenusurile dak nu le punem in paine? Dati mi o idee, o sugestie ceva…thx

  5. In faza de atac, taratele de grau nu sunt permise…abia in croaziera, o lingura pe zi. asta am citit-o in cartea lui.

Leave a Reply

