-40kg/1an dukan


-40kg/1an dukan

43 thoughts on “-40kg/1an dukan

  1. Wow! Fara cuvinte…
    Am descoperit blogul recent si nu imi vine sa cred cate retete se pot face din alimente simple, fara prea multe grasimi. Felicitari pentru tot efortul depus si pentru retetele minunate๐Ÿ™‚
    Am o mica intrebare: in loc de indulcitori se poate folosi miere?

    • Merci, Geany!๐Ÿ˜‰ Asta e inainte de sarbatorile de iarna, in timpul carora am facut-o lata si datorita unor probleme de sanatate n-am mai putut relua dieta asta, dar incer acum altceva. Sper sa dea rezultate cel putin la fel de bune!๐Ÿ˜‰

  2. Felicitari! Nu stiu cum ai reusit, dar esti un exemplu extraordinar. Eu am tinut un an de Dukan, am trecut prin toate etapele si am slabit doar in jur de 18kg. Acum cred ca am mai pus cateva la loc, nu prea ma mai cantaresc ca ma deprima. Imi e greu sa raman fix la cat vreau eu: 55kg. Continui cu joia de proteine si chiar 2-3 zile stricte de PP pe saptamana cand simt ca s-au mai strans pantalonii :))

    • Merci. Asta a fost inainte de sarbatorile de iarna cand am perseverat puternic pt. a-mi atinge targetul. De sarbatori am uitat de dieta si de tot si am pus ceva la loc si n-am mai reusit sa dau jos, dar acum incerc altceva si sper sa reusesc. Oricum dukan nu mai pot tine, cel putin nu atac si croaziera, datorita unor probleme de sanatate. ๐Ÿ˜‰

      • Sa ne spui si noua ce altceva incerci acum. Vreau si eu sa ma mentin, dar imi e cam greu…M-am cam saturat si eu de 2-3 zile numai de PP pe saptamana๐Ÿ™‚

  3. Bianca, arati superb! Asa cum ti-am mai spus, esti un exemplu pentru mine si reusita ta m-a determinat sa merg inainte si sa-mi indeplinesc un vis pe care, la aproape 40 de ani, nu mai speram ca va mai deveni realitate! Am “implinit” 10 luni de Dukan, am cu 40 Kg mai putin si inca 5 Kg pana la target. Este din ce in ce mai greu, dar rezultatele obtinute merita orice efort. Te admir foarte mult si iti doresc multa sanatate. Sper ca nu dieta este vinovata de problemele tale. Si, daca nu sunt foarte grave, chiar a meritat!

  4. si eu tin dieta am 10 zile atac si am dat jos 7,8 kg azi am intrat la a 2 etapa sper sa reusesc pina la capat sa dau jos cel putin 40 kg

  5. Bianca, tu mai tii dieta vegan ? As fi vrut sa incerc un mic experiment…un detox, sau poate un aproape-vegan, nu vreau sa elimin carnea si ouale complet, dar as incerca. La tine cat de bine a functionat? Mersi frumos :*

    • Am tinut ceva timp, cateva luni, de slabit n-am prea slabit, dar m-am mentinut frumos si m-am simtit minunat, am scapat de toate problemele mele de sanatate si acum, dupa Pasti, voi mai incerca dukan pt. ultimele kg. Pt. Detox iti recomand cura cu sucuri naturale de legume si fructe verzi. Eu am tinut 3 zile si apoi m-am simtit ca noua! Plus ca slabesti fain cu ea.๐Ÿ˜‰

  6. Multumesc frumos. Am gasit pe youtube tot felul de oameni care tin raw vegan si au slabit aparent, cu mii de calorii pe zi, Dumnezeu stie cum. Ideea e ca simt nevoia de mai multe fructe si legume in meniu si ar fi fost dragut sa fie util pe mai multe planuri, dar nu imi pot imagina cum 10 banane la o masa o sa ma ajute sa slabesc, chiar si daca includ ceva sport…pare mult prea mult. Ma bucur sa aud ca te simti bine si ca pauza asta de la dukan a ajutat. O sa incerc cu niste sucuri, ceva gen smoothie-uri? Desi nu prea stiu cum sa ma fortez sa beau spanac si alte chestiuni๐Ÿ˜€

    • Nu smoothieuri, sucuri la storcator. Sunt cele mai bune pt. detox si slabire. Bafta multa orice ai face si sa ma tii la curent!๐Ÿ˜‰

  7. Multumesc, draguta mea๐Ÿ˜€
    Am gasit o gagica pe youtube care e mare guru al vegan-istilor. A trecut sarmana prin anorexie, bulimie, toate cele, iar acum arata minunat. Are si cateva “case studies” cu oameni care si-au schimbat stilul de viata si sunt tare multumiti. Ii aducea la filmarile videoclipurilor ei, dragut. Pare real, poate ii dau o sansa, as avea nevoie de un boost de energie si vitamine, parca prea le-am exclus in ultima vreme. Daca te plictisesti si vrei sa te uiti, iti las aici canalul ei: https://www.youtube.com/user/Freelea

    Tine-ma si tu la curent, te pup !

    • O stiu si eu si inca pe cativa… Dupa mult dukan prinde foarte bine veganismul, te renasti parca, doar ca devine greu pe parcurs si te saturi… Insa, cu cat rezisti mai mult cu atat mai bine. Partea proasta e ca s-ar putea sa depui ceva daca nu te poti limita la fructe si seminte/nuci, cum am patit eu…

  8. Scumpa mea, au trecut 6 zile de cand sunt raw vegan pana la ora 4, iar apoi bag carbo din mancare gatita la cina (paste, cartofi sau orez). In prima zi ma cantarisem la un moment dat, bine, aveam stomacul super plin, dar cantarul arata undeva la 60.x…ieri m-am cantarit si arata 56.6, dimineata, pe stomacul gol. Nu am facut sport absolut deloc, am fost super puturoasa, desi simteam nevoia, chiar eram dornica si puteam, dar mi-era prea lene. De altfel, nu am mancat nuci si alte chestiuni, tin grasimile sub 10%, dar bag carbo…multe smoothie-uri din fructe si multe salate pana la ora 4, iar apoi dau iama in paste cu sos de rosii si sushi vegan. Pana acum…pot sa spun ca ma simt mult mai energica; au oamenii astia o vorba pe grupul lor de facebook…’go to bed like Buddha, wake up like Gandhi’. Desi ma culc cu stomacul plin pana la refuz, dimineata e plat si chestii. A, si avand in vedere ca bag atatea fructe in sistem, nu simt nevoia de altceva dulce. Pentru mine asta este absolut fenomenal. Eu mereu am “loc” de dulce, nu exista…poftele de dulciuri sunt mereu acolo, sau ma rog, au fost. So far, so good ! La tine cum merge ? Te pup !

    • Pfff ce tare. Eu n-am slabit deloc in 2 sapt. De raw vegan, m-am mentinut doar, dar am mancat incontinuu de toate, fructe si seminte… Miscare am facut, kilometrii de mers rapid… Ce sa zic, na…? Eu mai incerc dukan pt. Ultimele kg, sper sa reusesc mai ales ca ma simt mult mai bine dupa perioadele de raw vegan, post negru si juicing..

  9. Asa, sper ca in sfarsit merge sa postez. Ceva vreme nu a mers, nu stiu de ce nu m-a lasat๐Ÿ˜ฆ Hmm, deci, am 3 saptamani de vegan, dar nu raw, nu vreau 100%…tin tot pana la ora 4 iar apoi gatesc ceva. Am un jurnal cu ce/cat am mancat de cand am inceput…cred ca daca mancam in asa hal in Dukan, vai de viata mea. Nu mananc nuci/seminte, nimic cu grasime. Asta mica de pe youtube spune ca ‘the fat you eat is the fat you wear’, fair enough; tin grasimile in continuare sub 10%. In schimb mananc f multe fructe ziua, si nu am pofte de nimic, niciodata. Eu ma stiam drept cea mai mare mancatoare de dulce, nu trecea ziua pe langa mine fara…acum nu mai duc dorul, la cata fructoza bag in mine…iar seara, sau ma rog, la cina, mananc orez/cartofi sau paste…tot asa, low fat. Dar mananc mult, nu ma restrictionez deloc. Acum vreo 2 zile mi-am facut cartofi la cuptor, taiati subtire, ca aia prajiti…am mancat 8 cartofi mari, la o singura masa. Rezultatul, dupa 3 saptamani fara pic de activitate fizica, efectiv zero (am examene si sunt cea mai mare putoare) este ca ma invart pe la greutatea de care ti-am scris anterior. Sunt sigura ca daca as face putin sport, s-ar duce mai jos acul cantarului, dar e okay. Ma simt tare bine si nu imi mai pica nimic greu la stomac, nu balonare, nu nimic. Am super multa energie…adevarul e ca de cand dau creierului zaharul ala pe care il tot cere, nu mai simt nevoia de alte chestiuni, dulci, sarate, sau produse animale, lapte, nada…cam asta ar fi feedback-ul meu de 3 saptamani. La tine cum merge Dukanul ? Te pup !

    • Suna bine. Eu am observat ca raw e super pt. Mentinere. Eu m-am reapucat de un dukan putin personalizat, ceva de genul doar pl. Am slabit binisor, 5kg in prima sapt., acum mai incet dar sigur.๐Ÿ˜‰

      • Poti sa imi dai ceva detalii despre acest regim PL personalizat pe care il tii? Am ajuns la consolidare si dupa o luna si jumatate in care am tot calcat stramb (doar cu pepene rosu si ciocolata, dar a fost destul cat sa se simta pe cantar un plus de 6 Kg) am reintrat la dieta PP/PL, am scapat deja de 3 Kg, dar nu mai suport zilele de PP; imi este rau, probabil si pentru ca este foarte cald afara, habar n-am! Deja simt ca ma chinui si nu vreau sa fie asa, pentru ca este mult mai usor sa cedezi cand nu iti place ceea ce mananci. Ma gandeam sa tin si eu doar PL si de aceea m-ar ajuta experienta ta.

      • Tin doar PL pt. ca fara legume ma simt rau. Si incerc pe cat posibil sa reduc consumul de indulcitori, arome si coloranti artificiali. E o mare diferenta, ma simt mai bine si slabesc chiar si asa, chiar daca manac legume pe saturate.

  10. Wow, 5 kg, fantastic ! Felicitari, draguta mea๐Ÿ˜€ PL ar trebui sa fie mai comod si mai suportabil…oricum, singura “problema” ar fi greutatea apei din legume, apa care se duce, nu se depune nicaieri…deci de ce sa iti chinui corpul aiurea, cand poti sa il menajezi putin ? Bravo, spor la treaba in continuare, te pup !

    • Corect. Merci la fel! Faza e ca sapt. Viitoare mergem in ro in concediu, deci tot ce-am dat jos pana atunci se va depunde cat ai zice peste… :((

  11. Nuuuu, da-i bataie, tine-te de treaba serios pana atunci, iar in Romania…putina moderatie ar trebui sa fie de ajuns…nu mergem in fiecare zi acasa, trebuie sa gustam cate putin din toate, nu ? Oricum, dupa aceea vei avea destul timp sa tot dai jos, fara panica ! Uita-te cat de departe ai ajuns deja, ce treaba minunata ai facut !

  12. De ce nu ai tinut Dukan-ul pe care l-ai inceput prima data, pana la capat, adica toate fazele?
    Ori l-ai tinut si dupa ultima faza, te-ai mai ingrasat?

    • A trebuit sa intrerup datorita unor probleme suparatoare de sanatate, am tinut o perioada raw vegan, perioada in care m-am mentinut si apoi am mancat normal catva timp datorita unor situatii stresante, neavand timp, si asa s-a depus o parte din greutatea pierduta.

  13. poti sa detaliezi te rog ce probleme de sanatate ? ce cauze si datorita caror produse sa stim sa evitam si noi… multumesc

    • Se pare ca excesul de proteina pura si indulcitori, arome si coloranti artificiali din zilele de pp mi-a facut rau. Crize biliare, guta, depuneri de pietre la rinichi, constipatie acuta etc. A trebuit sa tin raw vegan pt. o perioada buna pt. a-mi reveni. Daca as fi stiut de la inceput nu cred ca as mai fi tinut pp deloc. Doar pl fara chimicalele si eurile mentionate.

  14. Incredibil! Felicitari din toata inima! Azi te-am descoperit! Ce faci este incredibil! Azi inceput acest stil de viat. E un drum lung sunt constienta, dar cu ajutorul retetelor tale cu sigiranta voi reusi si eu. Toata ziua am stat pe site-ul tau si salibez non stop. Calculatorul mi-a dat 4 zile de attack si apoi liber la”dazmat”! Multumesc ca existi@

  15. Buna Bianca,te felicit pentru realizari si pentru retete.Am tinut si eu Dukan anul trecut si in 4 luni am slabit 18 kg,dar din pacate am intrerupt pentru ca nu mai suportam sa mananc atata carne ,iar acum am pus din nou pe mine.Am inceput iar Dukanul dar am ameteli mari si m-am gandit si eu la varianta PL.Spune-mi te rog ce dulciuri iti faci pentru ca si eu sant de acord ca nu e bun atata indulcitor si simt nevoia de dulce.Te pup.

    • Amalia, eu tin un fel de PL personalizat, inlocuiesc dulciurile dukan cu fructe proaspete, cu un aport caloric scazut, gen mere verzi. Ma simt mult mai bine asa, desi cateodata mi-e tare greu dar de la pp si atac mi-am luat adio de mult. Corpul nu ma mai lasa.๐Ÿ˜ฆ
      Sper sa reusesti si tu sa tii o varianta mai santaoasa. Mult succes!๐Ÿ™‚

Leave a Reply

