10 alimente ce topesc grasimea


PicsArt_1398084133811

1. Ardei iuti. Chilli, Cayenne, Jalapeno sau orice alti ardei iuti contin capsaicina, un compus ce accelereaza metabolismul si ajuta la arderea caloriilor, fapt ce-i face extrem de indicati in orice dieta. Chiar si Dukan recomanda folosirea lor pentru asezonarea diferitelor bucate.

2. Ceai verde. Unul dintre cele mai sanatoase ceaiuri, cel verde e si cel mai indicat in curele de slabire datorita compusului EGCG care accelereaza metabolismul si implicit procesul slabirii. Asadar, nu uitati sa beti cel putin 1 cana de ceai verde in fiecare zi.

3. Tarate de ovaz. Stiati ca organismul arde foarte multe calorii atunci cand descompune taratele de ovaz, astfel accelerand metabolismul si procesul slabirii? Deci nu uitati sa va luati portia zilnica de tarate etapei in care va aflati. Fie ca folositi taratele la prepararea diferitelor bucate, fie le consumati ca atare sau cu iaurt, acestea nu trebuie ignorate.

4. Grefe. Daca ati ajuns deja la consolidare, delectati-va zilnic cu o grefa care arde grasimile, scade colesterolul si lupta impotriva arterosclerozei. O grefa medie contine 75calorii, multa vitamina C si 0 grasime si sodiu.

5. Pui/Curcan. Carnea slaba de curcan si pui, gen piept fara pielita nu numai ca are foarte putine calorii si foarte multe proteine, dar pentru a o digera stomacul are nevoie de multa energie, deci organismul va arde si multa grasime.

6. Linte. Lintea e interzisa pana in consolidare, unde e permisa la masa de sarbatoare, deoarece apartine amilaceelor. Chiar si asa, nu ezitati sa o consumati, deoarece e una dintre cele mai proteice leguminoase, deci ajuta la arderea caloriilor. Are foarte mult fier si potasiu si extrem de putin potasiu.

7. Peste. Somonul, macroul si tonul contin multa omega 3, grasime buna pt. inima si artere. Aceasta grasime accelereaza metabolismul si ofera un sentiment de satietate pt. mai mult timp. Deci cu cat mai mult peste, cu atat mai bine.

8. Fructele de padure. Contin multi antioxidanti si putine calorii, ajuta circulatia si scad colesterolul. Cand ajungeti in consolidare,  le puteti alterna cu grefele.

9. Mere. Un mar pe zi tine doctorul la distanta, spune un citata englez, dar si caloriile, trebuie adaugat. Merele imbunatatesc digestia si contin foarte putine calorii. Merele sunt si cele mai accesibile fructe in orice anotimp. Sa nu uitam ca sunt interzise pana in consolidare.

10. Cafea. Consumata moderat, in special dimineata, cafeaua are efecte pozitive asupra digestiei, a metabolismului si implicit asupra procesului deslabire, oferindu-ne energia necesara activitatilor zilnice. Acompaniata de putin lapte degresat si indulcitor natural precum stevia si xylitol, cafeaua se transforma intr-o placere sanatoasa.🙂

Sursa: http://www.activebeat.com/10-foods-proven-to-burn-fat

2 thoughts on “10 alimente ce topesc grasimea

  1. am impresia ca te-ai lasat de dukan :(( nu mai vedem nici o postare noua, nici o reteta noua :(( cel putin mie imi erau de ft mare ajutor! nu incetez sa intru sa verific de fiecare data – updates, si poate ceva retete noi…. pupici:* and tnx alot!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s