Dukan Red Velvet Spiral Cake


PicMonkey Collage92

Ce introducere as putea face unei asemenea minunatii dulci, light si usor de realizat? Incercati-o si nu veti regreta! πŸ˜‰

Ingrediente pt. 2 portii:

Blat:

  • 4 linguri tarate de ovaz
  • 2 linguri cu varf lapte praf
  • 1 lingura cu varf amidon
  • 1 lingurita praf de copt
  • 3 oua
  • 250g sfecla rosie (cubulete)
  • 4-5 linguri indulcitor
  • aroma visine
  • cateva linguri de suc de sfecla rosie (in cazul in care coca e prea tare)

Crema:

  • 800g quark/crema de iaurt
  • 4-5 linguri indulcitor
  • esenta de vanilie si unt

Topping:

PicMonkey Collage93

Mod de preparare:

  • curatam si spalam sfecla rosie, o taiem cubulete si o punem la fiert, iar cand e fiarta (daca la inteparea cu furculita e moale, e fiarta) o facem piure cu ajutorul blender-ului
  • piure-ul de sfecla rosie il amestecam cu restul ingredientelor pt. blat, cu exceptia albusurilor pe care le batem spuma si le incorporam la compozitia de blat anterior formata
  • omogenizam usor si turnam coca in tava de la cuptor tapetata cu hartie de copt
  • coacem la 180Β°C aprox. 30min
  • lasam foaia la racit si pregatim umplutura amestecand bine toate ingredientele pt. crema
  • taiem foaia in 4 fasii egale de-a lungul, le umplem cu crema anterior obtinuta
  • rulam o fasie si o punem in picioare intr-un platou in care am pus 2 linguri de crema in prealabil si am nivelat
  • luam a doua fasie si o rulam in jurul primei si tot asa pana am rulat toate cele 4 fasii
  • la sfarsit imbracam tortul in crema si decoram cu gem

Nu-i asa ca nu e greu deloc? Simplu, aspectuos, light si delicios! Merita incercat daca vreti sa-i impresionati pe cei dragi si nu numai! πŸ˜›

Tortul contine un tolerat, admidon, pentru o portie de croaziera si taratele de ovaz pt. 2 zile de croaziera. Iar sfecla rosie se poate consuma doar la PL. Daca renuntati la amidon, gem, si sflecla poate fi preparat si servit si in ATAC!

Pofta buna si astept feedback-uri! πŸ™‚

Am uitat sa precizez ca trebuie lasat la frigider cateva ore bune! Eu l-am lasat peste noapte ca sa capete o culoare mai frumoasa!

PicMonkey Collage94

18 thoughts on “Dukan Red Velvet Spiral Cake

  1. mamaaaaaaaaa Bianca ce mi faci,azi e joi da il fac sa stea la rece mult,zi cu esenta de visine completeaza bine aromele tortului? am magiun de prune facut de mine,merge? si daca da schimb aroma, astept sfatul tau?

  2. aaaaaa inca ceva,nu te-am laudat si felicitat niciodata ,bine aici public,ca in gandul meu mereu cand fac cate o reteta de a ta te ridic in slavi πŸ™‚ multumim pt ca impartasesti si cu noi retetele tale,foarte bine explicate sunt si foto mai mult decat explicite :* :* :*

Leave a comment